reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Zdenka Šujanová

Zdenka Šujanová

Bloger 
  • Počet článkov:  26
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Všímam si udalosti všedného dňa, vzťahy a dianie okolo seba. Zoznam autorových rubrík:  PostrehySúkromnéLamačNezaradené

reklama

Postrehy

Kúzelník Čaplovič a magická formulka

Zdenka Šujanová

Kúzelník Čaplovič a magická formulka

Dnes som dostala od kamarátky takúto SMS-ku: „Pomoc, budúci rok budem mať 31 prvákov! Diazepam, dve kávy a študentskú pečať denne.“ Možno ste sa teraz aj trochu pousmiali, ale verte mi, niet nad čím.

  • 4. jún 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 438x
  • 0
Za život

Zdenka Šujanová

Za život

Milé SME a milé agentúry, super fotka.Zúčastnila som sa aj s mojimi dvoma deťmi pochodu za život. Predtým som aj trochu rozmýšľala – ísť, či neísť? Nie preto, žeby som v tejto otázke nemala jasno, ale kvôli tomu, že som si nebola celkom istá, akí ľudia budú v sprievode, viete, fanatici a podobne...

  • 17. mar 2013
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 327x
  • 2
Čo mi pripadá čudné na poslednom katalógu Ikea

Zdenka Šujanová

Čo mi pripadá čudné na poslednom katalógu Ikea

Nie je to tak dávno, čo hladinu verejnej mienky pobúrilo vyretušovanie obrázkov žien z katalógov Ikea, určených pre Saudskú Arábiu. Mňa pri listovaní posledného vydania zaujalo niečo iné.

  • 6. okt 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 249x
  • 7
Rodič – učiteľ, učiteľ – rodič

Zdenka Šujanová

Rodič – učiteľ, učiteľ – rodič

Rozmýšľala som, ako prispejem k štrajku učiteľov okrem toho, že v rámci protestu neodučím svoje hodiny. Nebudem Vás nudiť vykresľovaním zúfalej situácie v našom školstve.Napíšem niečo z pohľadu rodiča školopovinného dieťaťa, lebo aj tým som (okrem toho, že som učiteľka).

  • 13. sep 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 670x
  • 0
Šťastní tuční veriaci, vianočná Pieta a infantilné sviatky

Zdenka Šujanová

Šťastní tuční veriaci, vianočná Pieta a infantilné sviatky

Neviem, či sa na tomto fóre stretne toto moje zamyslenie aspoň s minimálnym pochopením. Ale počas týchto vianočných sviatkov som prežila niekoľko podnetov (a zopár ich dokonca prišlo priamo z prostredia blogu SME) a tak som sa rozpísala.Ako prvá ma zaujala otázka Karla Sudora z jedného z jeho rozhovorov tu, v čom boli Máriine bolesti výnimočnejšie, než utrpenie druhých ľudí. Veď koľkí stratili aj viacero detí, dokonca celé rodiny...

  • 5. jan 2012
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 408x
  • 0
reklama
Pán minister školstva, venujte prosím pozornosť tomuto blogu!

Zdenka Šujanová

Pán minister školstva, venujte prosím pozornosť tomuto blogu!

Som mama budúcej prváčky a učiteľka v jednej osobe, preto ma veľmi zaujala polemika okolo „Planéty vedomostí“. Je známe, že naši žiaci majú problém porozumieť písanému textu. Po zhliadnutí videa „Martin Mojžiš kritizuje Planétu vedomostí“ tu mám pocit, že niektoré naše učiteľky majú problém porozumieť hovorenému slovu.

  • 22. jún 2011
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 8 890x
  • 30
Myšlienkové pochody televízneho diváka v Let's Dance

Zdenka Šujanová

Myšlienkové pochody televízneho diváka v Let's Dance

Alebo pokus prísť veci na koreň...

  • 27. nov 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 2 070x
  • 19
Kňaz

Zdenka Šujanová

Kňaz

Čo prvé Ti zišlo na um?

  • 11. okt 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 735x
  • 22
Nočný záťah

Zdenka Šujanová

Nočný záťah

Keď som tu minulý týždeň rozprávala o svojej práci pre materské centrum, netušila som, že o dva dni sa mi pri tejto nevinnej a bohumilej činnosti prihodí historka ako z akčného filmu. S alarmom, húkačkami a kukláčmi.

  • 2. okt 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 347x
  • 2
ON je veľký, JA som maličká

Zdenka Šujanová

ON je veľký, JA som maličká

Reč nebude o filme s Audrey Tautou v hlavnej úlohe... Všade okolo sa rozpráva o rušení možnosti pre právnické osoby poukázať organizáciám 2% z daní. Mimovládky bijú na poplach, novinári uverejňujú burcujúce články a ja som až doteraz sedela úplne nečinne – nie preto, žeby sa ma táto vec netýkala – ale preto, že som si myslela, že aj tak nič nezmôžem. Brali mi odvahu reči mojich známych, ktorí tvrdili: „Už dávno sme sa odnaučili hovoriť, že taká kravina snáď v parlamente neprejde.“ Ale teraz som si povedala, že môžem urobiť aspoň niečo málo. Že aspoň môžem po roku oživiť svoju bloggerskú stránku a ozvať sa jedným slabým hlasom.

  • 28. sep 2006
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 400x
  • 3
reklama
Prečo je to tak

Zdenka Šujanová

Prečo je to tak

Viete, ako by sa správala ping-pongová loptička, keby sme stredom Zeme navŕtali tunel a vhodili ju doňho?

  • 7. aug 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 377x
  • 18
Mestskí teroristi

Zdenka Šujanová

Mestskí teroristi

Nie, reč nebude o Bagdade, Londýne, alebo Madride. Títo ľudia terorizujú iných priamo v mestách na Slovensku.

  • 28. júl 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 315x
  • 35
Charita?

Zdenka Šujanová

Charita?

Zaujala ma anketa s názvom „Zištná nezištnosť“ uverejnená v časopise Nota Bene. Respondenti sa vyjadrovali k tomu, akým spôsobom prispievajú na charitu a tiež, či si napríklad kupujú spomínaný časopis. Takže ako to s tou nezištnosťou vlastne je?

  • 17. júl 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 203x
  • 6
Sochár

Zdenka Šujanová

Sochár

Keď sa Michelangela pýtali na tajomstvo jeho sochárskeho umenia, vraj odpovedal, že on postavy ukryté v kameni iba vyslobodzuje.

  • 12. júl 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 102x
  • 0
Tiež ste to videli?

Zdenka Šujanová

Tiež ste to videli?

Tá pani dnes v televíznych novinách splietala niečo v tom duchu, že dotyčný dom bol navrhnutý len pre štvorčlennú rodinu. A tá druhá nás presviedčala, že v skutočnosti jej vôbec nevadí to, čo je úplne očividné, že jej vadí.Povstala nová skupina aktivistov z Rožňavy.

  • 6. júl 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 363x
  • 0
reklama
To už je priveľa

Zdenka Šujanová

To už je priveľa

K tomu, čo chcem skutočne povedať, sa dostanem okľukou. Začnem spomienkou na jednu fotografiu uverejnenú v denníku SME kedysi veľmi, veľmi dávno...

  • 30. mar 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 712x
  • 22
XX a XY

Zdenka Šujanová

XX a XY

Ktovie čím to je, že toľkých ľudí fascinujú rozdiely pováh medzi mužmi a ženami. Svedčí o tom popularita knih typu: Muži sú z Marsu, ženy z Venuše. Kolegyne ma varovali, nech sa bez jej prečítania ani nevydávam. Riskla som to.

  • 11. mar 2005
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 1 020x
  • 1
reklama
SkryťZatvoriť reklamu