reklama

Nočný záťah

Keď som tu minulý týždeň rozprávala o svojej práci pre materské centrum, netušila som, že o dva dni sa mi pri tejto nevinnej a bohumilej činnosti prihodí historka ako z akčného filmu. S alarmom, húkačkami a kukláčmi.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Všetko začalo tým, že donášho materského centra darovala istátelekomunikačná spoločnosť bezplatný Internet. Keďžesme k tomu potrebovali nejaký softvér, ponúkolsa jeden ochotný otecko, že nám ho nainštaluje. Malvšak čas iba v sobotu večer, preto sme sa dohodli, že sastretneme, aby som mu odomkla a odkódovala budovu, keďžesídlime v základnej škole. Musím poznamenať,že som také dačo robila prvýkrát, leboväčšinou v noci do školy nechodím.

A tak sme sa už skoro za tmy stretlipred hlavným vchodom.

Odomkla som, vyťukala kód aobaja sme prešli do detskej herne. Vtom sa po krátkomvarovnom zapípaní rozozvučal príšerný,uši drásajúci alarm. (Niečo okolo 130 decibelov, akosom sa neskôr dozvedela.) Vedela som, že v tom momente nasadádo auta policajná hliadka na výjazd, ktorý sanedá telefonicky zrušiť. Zamkli sme teda budovu a zostali nanich čakať.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Prišli dvaja, jeden prísny adruhý našťastie veľmi dobrácky.

Vysvetlila som tomu milšiemu situáciua vyťukala pred ním kód, ktorý opäťnefungoval. Opäť alarm. Policajt povedal, že sa nič nedárobiť, nech ho čakáme a odbehol za roh k autu. Vzápätísa k nám z tmy prirútil v prilbe so štítoma nepriestrelnej veste. Jeho drsňácky výzor zjemnilaiba prosba o to, aby som mu ju pomohla zapnúť. To už som samierne triasla a vedľa stojaci otecko poznamenal, že sa cítiako vo hviezdnych vojnách.

Po chvíli prišiel aj privolanýškolník. Keď ma zbadal, zreval, že kvôli mne muselodísť spred telky, prezrel s mužmi zákona budovu akeď nikoho nenašli skonštatoval, že som hrozná ženská.Policajti následne nahlásili centrále, ževšetko je v poriadku a ponúkli školníkovi, že hoodvezú domov. Ten odmietol s tým, že ide po tomvšetkom na pivo.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Musím podotknúť, žeobaja páni sa zachovali veľmi pekne, povedali, že ma zničoho neobviňujú a že je to ich robota.

Rozuzlenie príbehu je celkombanálne – dnes mi pani riaditeľka oznámila, že môjkód už nie je platný. Akosi sa na to za tie roky, čoho nikto nepoužil, zabudlo.

Ale prečo sa mi aj dnes v noci snívaloo teroristickom útoku?


Zdenka Šujanová

Zdenka Šujanová

Bloger 
  • Počet článkov:  26
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Všímam si udalosti všedného dňa, vzťahy a dianie okolo seba. Zoznam autorových rubrík:  PostrehySúkromnéLamačNezaradené

Prémioví blogeri

Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu