reklama

XX a XY

Ktovie čím to je, že toľkých ľudí fascinujú rozdiely pováh medzi mužmi a ženami. Svedčí o tom popularita knih typu: Muži sú z Marsu, ženy z Venuše. Kolegyne ma varovali, nech sa bez jej prečítania ani nevydávam. Riskla som to.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (1)

Naše odlišnosti zažívame s mojím mužom teraz priamo v praxi a máme z toho občas dobrú zabavu.
Za jeden z mnohých uvediem priklad rôznych spôsobov orientácie v priestore. Môj muž sa na cestu vždy dôkladne pripravi a s obľubou študuje všetky tie nemožné mapy. Ja sa riadim príslovím mojej moravskej babičky: "Líná huba - hotové neštěstí" a na cestu sa vždy pekne slušne opýtam. Dokonca aj tu mi akosi viac "sedia" odpovede typu: "Odbočte za tým rozkvitnutým stromom", než: "Odbočte na druhej križovatke".
Niet divu, že ma veľmi vykoľajilo tvrdenie jednej mojej známej, ktorá ma presviedčala, že ak sa opýtate na cestu tínejdžera v Amerike, vypýta si za informáciu dolár. SODOMA! V mojom prípade by to boli stovky premrhaných dolárov a lacnejšie by asi vyšlo, keby som sa všade vozila taxíkom.
Preto chcem touto cestou poďakovať všetkým milým ľuďom, ktorí si nájdu čas nato, aby bezradnému spoluobčanovi nezištne a bez nároku na honorár pomohli na neprehľadnej (životnej) ceste.

Zdenka Šujanová

Zdenka Šujanová

Bloger 
  • Počet článkov:  26
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Všímam si udalosti všedného dňa, vzťahy a dianie okolo seba. Zoznam autorových rubrík:  PostrehySúkromnéLamačNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu