reklama

Výhra

Nie som ten tajomný Bratislavčan, ktorý zinkasoval v Lote 90 miliónov. Neponúkli mi cestu okolo sveta, nepovýšili ma v práci. Aj tak sa mi prihodila vec, čo zmenila môj život.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (8)

Narodila sa mi dcérka. Svet akoby nabral nový rozmer.
Elenka má tri mesiace a ja si pri nej oveľa viac všímam všetko, okolo čoho som často prechádzala bez povšimnutia.Keď som pred časom odhrnunla strechu kočíka a zbadala jej vyvalené oči, uvedomila som si, že ona vidí po prvý raz stromy a nebo. Spoznáva ľudí, spoznáva tváre, svet s jeho vôňami, zvukmi, farbami. A ja spolu s ňou – druhýkrát v živote.
Stretávame s mužom známych, ktorí sa nás pýtajú, či sme nevyspatí, ako to všetko zvládame a či dieťa ide do peňazí.
Plienky vyjdú mesačne okolo 800 korún a dcérka sa na nás usmeje tak tisíckrát. Dnes v noci sme sa príliš nevyspali, lebo ju bolelo bruško, ale ráno nám už krásne bľabotala svojou bábätkovskou rečou. Z hrkálky za tridsať korún má väčšiu radosť ako môj muž z počítača.
"Niektoré veličiny nemôžete porovnávať," snažím sa im vysvetliť. Mnohí krútia hlavou a ja mám pocit, že sme si akosi neporozumeli...

Zdenka Šujanová

Zdenka Šujanová

Bloger 
  • Počet článkov:  26
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Všímam si udalosti všedného dňa, vzťahy a dianie okolo seba. Zoznam autorových rubrík:  PostrehySúkromnéLamačNezaradené

Prémioví blogeri

Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu